شقـــــــــــآوهـ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شقـــــــــــآوهـ

منتدى اجمل وارق رسآيل وقصآئد للحب وعن الحب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حرام والله
شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالجمعة أبريل 03, 2009 8:11 am من طرف توتا

» شكرا يا عم شقاوه
شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالسبت مارس 07, 2009 5:33 am من طرف الاميره الحزينه

» كيف تجد الرومانسيه مع مشاغل الحياه
شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2009 8:21 am من طرف توتا

» عندما تموت الكلمه
شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالسبت فبراير 21, 2009 8:59 pm من طرف توتا

» ((وصاتى لك))
شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 12:24 pm من طرف الاميره الحزينه

التبادل الاعلاني

ضعـ اعلانكـ هنــآ

شباب كداب اخر حاجه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشقه الصمت
مشرف عآم الاخوآت
مشرف عآم الاخوآت
عاشقه الصمت

شباب كداب اخر حاجه Empty
مُساهمةموضوع: شباب كداب اخر حاجه   شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 15, 2008 4:12 pm

يا جماعه طبعا كلنا بنحب وكنا بنحب وحبينا وهنحب ده العادي بس خلوا بالكوا لاننا بجد بنسمع اسطونات مخرومه البنات بجد مظلومين تعالو معايا نشوف كدبات الشباب ع البنات شوفي يا اختى شوفي
حببتى انا غير كل الشباب انا مش بكلم بنات انتى وبس ..........وهو اصلا يا حببتى مفيش بنت ف القاهره الكبري وضوحيها معرفهاش affraid قرع ااخر حاجه
حببتى حاسس انى اعرفك من زمان ...........طبعا كان في واحد عارفها وانتى شبها ده العادي
حببتى حاسس انك غير كل البنات انتى بجد مختلفه عنهم ............علي اساس انك علي راسك ريشه او جايه بفيل او من عطارد بقي او بيشتروكي من جروبي بالقشطه pirat pirat
روحي ياريتنى عرفتك من زمان .........معلش اصلوا كان عندوا زحمه حبتين jocolor jocolor
حببتى انتى بس اطلبي وانا انفذ انا تحت امرك .........طبعا يا حببتى ف المشمش geek geek
حببتى نفسي بقي اشوفك واحشتينى ......ده طبعا يا عبيطه عشان صحابوا يشفوكي rabbit rabbit
انا بموت ف كتابه الشعر وبحب السباحه .........طبعا قرع وفشر اخروا بيشم ف شرباتوا bounce bounce
حببتى انا لما بحب بحب بجد من قلبي ..........طبعا من قلبوا والكليه والفشه ولحمه الراس lol!
علاقتنا ببعض محدش يعرفنا لانها خصوصيتنا ..........بس طبعا عم عبده البواب عارف وام حسين الغساله واخواتى والجيران وام سماح بتاعت العيش الي جنب ام حسن الي ف الشارع الي ورانا وام حازم صحبي....الخ Sad Sad واتفضحتى يا ماا
انا هسافر الهند ااشتغل علي فيل الصيف الجاي .....اتزحلقي يا حلوه يا بلحه يا مقمعه affraid affraid
حببتى ممكن صورتك عشان ابص فيها وافتكرك دايما...لا وانت الصادق عشان لما تزهق منها تهددها وتذل انفسها Very Happy
معلش حببتى مكلمتكيش امبارح اصلي كنت مشغول اوي ....مااشي يا عم احمد يا زويل study study
حببتى البنات هيموتوا علي وعلي رقم تلفونى بس انا مش بدلهم وش .....طبعا الترتيب الص للجمله حببتى انا هموت ع البنات وارقمهم بس هما مش بيدونى وش queen queen queen

هتفضلوا كده لحد يوم القيامه محدش صادق كله كداب والصادق فيكوا انقرض احنا بقي الضحيه الكبري
يارب تعجبكوا اختكوا العاشقه lol! lol!
kapo
مصطفى كــــــآبو
مصطفى كــــــآبو
kapo

شباب كداب اخر حاجه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شباب كداب اخر حاجه   شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 16, 2008 9:51 am

طبعأ انتو يعنى المظلومين ديما
ما فيش بنت فيكو ظالمه ابدا
احنا ديما اليى بنشتغلكو وانتو غلابه اوى Sad

انا شايف يا عاشقة انتى ما بتقوليش الحقيقة ابدا
ديما بتجملى فى البنات علشان انتى منهم طبعا
لاكن الحقيقة غير كدة خالص .........
الحقيقة انتو ديما اليى فكرين انكو ملايكة والحقيقة انتو العكس

سمحونى يا بنات على الحقيقة المرة اليى انا بقولها فيكو دى
بس هنعمل اية ديما الحقيقة مرة

ملحوظة ....

انتى ديما يا عاشقة بتكتبى على الشباب صحـــ ؟
عارفة لية علشان بتحاولى تتدارى عيوب البنات فى الكتباة

وكل اليى بتكتبيه دة عاليكو انتو طبعا

تقبلى مرورى والرد بتاعى

اخكو كــــــــابــــو
عاشقه الصمت
مشرف عآم الاخوآت
مشرف عآم الاخوآت
عاشقه الصمت

شباب كداب اخر حاجه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شباب كداب اخر حاجه   شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 16, 2008 12:54 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا بكدب تعرف لو كنت بكدب علي حد مكنش ده حالي
اما انتوا بجد اساس الكدب وانا واثقه ومتاكده من ده متزعلش منى ولا حد يزعل منى يمكن الي علي راسوا بطحه ولا خشبه باين

شكرا علي ردك
kapo
مصطفى كــــــآبو
مصطفى كــــــآبو
kapo

شباب كداب اخر حاجه Empty
مُساهمةموضوع: رد: شباب كداب اخر حاجه   شباب كداب اخر حاجه I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 4:06 am

انا بقول ( بتكتبى ) مش بتكدبى هناق فرق

شباب كداب اخر حاجه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كداب كداب كداب
» شباب فايق ولا ليهم لزوم
» أغنية شباب فاشلين هههههه
» حاجه غريبه والله
» حاجه رخمه بجد والله